Το 2ο ΓΕ.Λ. Κατερίνης σε συνεργασία με την Ε.Λ.Μ.Ε. Πιερίας, το 1ο ΓΕ.Λ. Κατερίνης, το 1ο Γυμνάσιο, το 2ο Γυμνάσιο και το Π.ΕΠΑ.Λ. Κατερίνης στο πλαίσιο του νέου Προγράμματος Σπουδών “Δράσεις ενεργού πολίτη”, συνδιοργάνωσε, την Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025 από 9:00 έως 13:00, εθελοντική αιμοδοσία στη μνήμη των εκπαιδευτικών Βασίλη Μάνου, Τατιάνας Σαραφιανού και Ελένης Αγιάννη στο 1ο ΓΕ.Λ. Κατερίνης.
Το σχολείο μας, στο πλαίσιο του προγράμματος “Δράσεις Ενεργού Πολίτη” και τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (ΣΒΑ) – Sustainable Development Goals (SDGs) (Καλή υγεία και ευημερία), επιδιώκοντας να προάγει την ενεργό συμμετοχή των μαθητών στα κοινά και να καλλιεργήσει την αίσθηση της κοινωνικής ευθύνης συμμετείχε στη εθελοντική αιμοδοσία καθώς αυτή αποτελεί πράξη αγάπης που σώζει ζωές και απόδειξη κοινωνικής ευαισθησίας.
Το σχολείο είναι ο χώρος όπου διαμορφώνονται οι ενεργοί πολίτες του αύριο και μέσα από την εκπαίδευση, την πρακτική εφαρμογή και την ενδυνάμωση δίνει στους μαθητές τα εργαλεία για να αναλάβουν πρωτοβουλίες και να συμβάλλουν στην κοινωνική ευημερία. Στόχος της προσπάθειας ήταν η ενίσχυση του εθελοντισμούμέσα από τη συμμετοχή των μαθητών σε δράσεις με κοινωνικό αποτύπωμα. Η προσφορά αίματος από μαθητές λυκείου δεν είναι μόνο μια πράξη ευθύνης αλλά και ένα ισχυρό μήνυμα ζωής και αλληλεγγύης προς την κοινωνία. Στο πλαίσιο αυτό η σχολική μας κοινότητα συνέβαλλε στην ενίσχυση της τράπεζας αίματος της Ε.Λ.Μ.Ε., ως ένδειξη κοινωνικής προσφοράς και αλληλεγγύης. Ευχαριστούμε και συγχαίρουμε τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ’ τάξης, τους εκπαιδευτικούς και όσους ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα και προσήλθαν στην αιμοδοσία, όπως και την εκπαιδευτικό Π. Καμηλάρη που εργάστηκε γι΄αυτήν. Ευχαριστούμε θερμά την ΕΛΜΕ Πιερίας, το 1ο ΓΕ.Λ. Κατερίνης, τα σχολεία που συνεργαστήκαμε και το προσωπικό της υπηρεσίας αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Κατερίνης για την άψογη συνεργασία.
Εκ μέρους της σχολικής κοινότητας
Η Διευθύντρια
Ελένη Σαμαρά




