Στο πλαίσιο των δράσεων αγωγής υγείας και ενημέρωσης των μαθητών/-τριών, το 2ο ΓΕΛ Κατερίνης φιλοξένησε ενημερωτικές ομιλίες με θέμα τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα και την αντισύλληψη, σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Κατερίνης.
Στις 4/5/2026 οι κυρίες Γκρίζου και Τσιμήτρη επισκέφθηκαν το σχολείο μας και συζήτησαν με τους μαθητές και τις μαθήτριες των τμημάτων Β1 και Β2 ζητήματα που αφορούν την πρόληψη, την υπεύθυνη στάση απέναντι στη σεξουαλική υγεία και τη σημασία της σωστής ενημέρωσης. Αντίστοιχη ενημερωτική δράση πραγματοποιήθηκε στις 7/5/2026 για τα τμήματα Β3 και Β4 από τις κυρίες Διονυσίου και Μπλάνα.
Οι μαθητές/-τριες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν υπεύθυνα, να εκφράσουν απορίες και να συμμετάσχουν σε έναν ουσιαστικό και γόνιμο διάλογο γύρω από θέματα που αφορούν την υγεία και την προσωπική τους ανάπτυξη.
Ευχαριστούμε θερμά τις επιστήμονες του Κέντρου Υγείας Κατερίνης για την παρουσία τους και τη σημαντική συμβολή τους στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της σχολικής μας κοινότητας.



