Με ιδιαίτερη χαρά και αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, οι μαθητές, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί του 2ου ΓΕΛ ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα αλληλεγγύης και συγκέντρωσαν τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για τον Σύλλογο «Βενιαμίν».
Η δράση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της καλλιέργειας αξιών όπως η προσφορά, η ενσυναίσθηση και η στήριξη προς τον συνάνθρωπο, αξίες που το σχολείο μας επιδιώκει διαχρονικά να μεταδίδει στους μαθητές του. Η ανταπόκριση της σχολικής κοινότητας ήταν συγκινητική, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι η συνεργασία και η αλληλεγγύη μπορούν να κάνουν τη διαφορά.
Τα τρόφιμα και τα είδη πρώτης ανάγκης παραδόθηκαν σήμερα στους υπεύθυνους του Συλλόγου «Βενιαμίν», οι οποίοι εξέφρασαν τις θερμές τους ευχαριστίες για τη στήριξη και την ευαισθητοποίηση που επέδειξε το σχολείο μας.
Το 2ο ΓΕΛ Κατερίνης θα συνεχίσει να στηρίζει ανάλογες πρωτοβουλίες, ενισχύοντας τον κοινωνικό του ρόλο και ενθαρρύνοντας τους μαθητές να συμμετέχουν ενεργά σε δράσεις που προάγουν τον ανθρωπισμό και την κοινωνική συνοχή.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχία της δράσης.



