Διαγωνισμός φωτογραφίας για την βιώσιμη διαχείριση πόρων

Την Κυριακή 24 Μαΐου 2026, στο ΝΟΗΣΙΣ  πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση βράβευσης του 9ου Διαγωνισμού Φωτογραφίας με θέμα «Το Μέλλον που Θέλουμε – Βιώσιμη Διαχείριση Πόρων», που διοργανώνει για 9η συνεχή χρονιά η ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ Α.Ε., Αναπτυξιακός Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης, σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας και τον Δήμο Θέρμης – Χαιρετισμό απηύθυνε ο Διευθυντής της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Αλέξανδρος Κόπτσης.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Ομίλου DTS-LΑΒ και ΕCO AGENT του 2ου Λυκείου Κατερίνης συμμετείχαν με ιδιαίτερο ενθουσιασμό στον διαγωνισμό, αποτυπώνοντας μέσα από τον φωτογραφικό φακό τη δική τους οπτική για το περιβάλλον και τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Οι φωτογραφίες τους ανέδειξαν τη σύνδεση της επιστήμης με την καθημερινή ζωή και τη δύναμη της εκπαίδευσης να καλλιεργεί στάσεις και αξίες που ενισχύουν την ενεργό πολιτειότητα. Μέσα από τη συμμετοχή τους στον διαγωνισμό, οι μαθητές ενεργοποίησαν την περιβαλλοντική τους συνείδηση, εξέφρασαν δημιουργικά τους προβληματισμούς και τις ελπίδες τους για το μέλλον και απέδειξαν πως οι νέοι μπορούν να αποτελέσουν φορείς αλλαγής για μια πιο βιώσιμη κοινωνία.

Ο διαγωνισμός, που πλέον αποτελεί σημείο αναφοράς, συγκέντρωσε φέτος 149 συμμετοχές από 155 μαθήτριες και μαθητές, από 16 Γυμνάσια και 19 Λύκεια των Περιφερειακών Ενοτήτων Θεσσαλονίκης, Ημαθίας, Κιλκίς, Πέλλας, Πιερίας, Σερρών και Χαλκιδικής, με συνολικά 272 φωτογραφίες.

Μέσα από τις δημιουργίες τους, οι συμμετέχοντες προσέγγισαν τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης της Ατζέντας 2030, αναδεικνύοντας ζητήματα όπως η προστασία του περιβάλλοντος, η ποιοτική εκπαίδευση, η υπεύθυνη κατανάλωση, η δράση για το κλίμα και η συνεργασία για ένα καλύτερο και βιώσιμο μέλλον.

Η συμμετοχή ανέδειξε τη σημασία της συνεργασίας, της δημιουργικότητας και της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης στο σχολικό περιβάλλον, επιβεβαιώνοντας ότι η εκπαίδευση μπορεί να εμπνεύσει υπεύθυνους και ενεργούς πολίτες με όραμα για το αύριο. Υπεύθυνη του ομίλου είναι η καθηγήτρια Ταρούση Αλκέτα, Χημικός.

Σχετικές Δημοσιεύσεις