Αγιασμός σχολικού έτους 2025-26

Το πρώτο κουδούνι, που σηματοδοτεί το τέλος των καλοκαιρινών διακοπών για εκπαιδευτικούς και μαθητές, χτύπησε σήμερα 11 Σεπτεμβρίου. Με τον καθιερωμένο αγιασμό, που πραγματοποιήθηκε σε ζεστό και φιλικό κλίμα μαζί με την εκπαιδευτική κοινότητα του 5ου ΓΕΛ και τις ευλογίες της εκκλησίας, άνοιξε επίσημα η αυλαία της νέας σχολικής χρονιάς.

Η έναρξη κάθε χρονιάς είναι πάντα μια ιδιαίτερη στιγμή, μια καινούρια αρχή που φέρνει μαζί της όνειρα, προσδοκίες και στόχους. Είναι η ιδανική ευκαιρία να βάλουμε νέες βάσεις, να καλλιεργήσουμε δεξιότητες, να ενισχύσουμε τις φιλίες μας και να αποκτήσουμε γνώσεις που θα μας συνοδεύουν για πάντα. Για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου η φετινή χρονιά έχει έναν ξεχωριστό χαρακτήρα, καθώς αποτελεί το τελευταίο και πιο απαιτητικό βήμα πριν από την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση – μια περίοδο γεμάτη κόπο, αλλά και ελπίδα για το μέλλον.

Ωστόσο, η σχολική χρονιά δεν είναι μόνο διάβασμα και υποχρεώσεις. Είναι και χαμόγελα στα διαλείμματα, στιγμές συνεργασίας μέσα στην τάξη, δράσεις που δίνουν χρώμα στην καθημερινότητα, αλλά και μικρές χαρές που κάνουν το ταξίδι πιο όμορφο. Με ανοιχτή καρδιά και πνεύμα συνεργασίας, μπορούμε όλοι μαζί –μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς– να δημιουργήσουμε μια χρονιά γεμάτη δημιουργικότητα, πρόοδο και αισιοδοξία.

Καλωσορίζουμε, λοιπόν, τη νέα σχολική χρονιά με πίστη και ενθουσιασμό, ευχόμενοι ολόψυχα να είναι γεμάτη με μικρές και μεγάλες νίκες, με εμπειρίες που θα μείνουν αξέχαστες και με επιτυχίες που θα δικαιώσουν κάθε προσπάθεια.

Σχετικές Δημοσιεύσεις