Την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2025, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας με τη συνοδεία του καθηγητή Φυσικής Αγωγής Μέλλιου Βασιλείου πήραν μέρος σε ένα συμπεριληπτικό αθλητικό τουρνουά καλαθοσφαίρισης.
Η δράση που διοργανώθηκε από την «Μέριμνα Παιδιού Κατερίνης» σε συνεργασία με την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Πιερίας φιλοξενήθηκε στο 2ο ΔΑΚ Κατερίνης και ξεπέρασε τα όρια ενός απλού αθλητικού γεγονότος, εστιάζοντας στην ουσία της κοινωνικής ένταξης.
Οι μαθητές μας είχαν τη μοναδική ευκαιρία να αγωνιστούν και να συνεργαστούν με μαθητές από ειδικά και τυπικά σχολεία της πόλης μας, στέλνοντας το πιο ισχυρό μήνυμα: ότι η ισότιμη συμμετοχή και η συνύπαρξη είναι ο θεμέλιος λίθος για μια κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς. Τέτοιες δράσεις είναι η καλύτερη εκπαίδευση για τους αυριανούς πολίτες.


